Den pro školu a digitální marketing

Naše třetí ročníky měly možnost sdílet pracovní i osobní zkušenosti s panem Josefem Plechatým, který nás navštívil v rámci akce Dne pro školu. V současnosti pracuje v digitální pražské agentuře Fragile Media jako Account Director. Pokusil se shrnout základní aspekty a zkušenosti z aktivní a dlouhodobé spolupráce např. se značkami Stellantis – Citroën, Peugeot, Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Opel, DS Maspex – Relax, Tiger, DrWitt, Kubík, Nestea, Ovečkárna a Gant. Svoji prezentaci obohatil o vlastní životní příběh, vedoucí k profesní profilaci a úspěšné realizaci v pracovní kariéře.

Popsal zajímavým způsobem, jak dostat zákazníka na web, jak se tvoří kampaň, seznámil nás s hlavními aspekty kampaně, jako je cíl, výběr mediálních kanálů, tvorba rozpočtu, nezbytnost kreativity. Komentoval svůj pohled na sociální sítě a jejich využití během vývoje. Charakterizoval přístup k nakupování u generace Z.

Přednáška přispěla k motivaci žáků pro jejich další úspěšný profesní vývoj, zájem projevili pokládáním předem připravených otázek. Po ukončení přednášky se našli i zvědaví žáci s otázkami ohledně vlastního rozvoje v této oblasti.

eu+mŠmt barevné | VOŠ, SPŠ a OA Čáslav
OPJAK | VOŠ, SPŠ a OA Čáslav

Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_003/0003759