Dílničky pro MŠ - 6. listopadu 2018

Dílničky pro MŠ - 6. listopadu 2018

Dílničky pro MŠ

KA 3: Podpora polytechnického vzdělávání

V úterý 6. listopadu 2018 se uskutečnila aktivita „Dílničky pro MŠ“, kterou na naší škole připravujeme pro děti z mateřských škol. Tato aktivita probíhá v rámci projektu „Implementace Krajského akčního plánu Středočeského kraje (IKAP)“, klíčová aktivita „Podpora polytechnického vzdělávání“.

Náplní této aktivity je hravou formou přiblížit dětem z mateřských škol základy techniky. Této aktivity se zúčastnilo 19 předškoláků z Mateřské školky Jahodová (Čeplov) Čáslav.

Pro děti byly připraveny 3 dílny – truhlárna, laboratoř automatizace a laboratoř CNC techniky. V truhlárně si vyzkoušely zatloukání hřebíků, řezání a pilování dřeva a poznávaly nářadí. Z truhlárny si každý odnesl dřevěnou kostku. V laboratoři automatizace děti viděly, jakými pomocníky v technice jsou vzduch a elektrika, jak vypadá magnetické pole, a seznámily se s dvěma naprogramovanými roboty. Jako poslední v pořadí navštívily laboratoř CNC techniky, kde pracovaly s dřevěnými tvary, jako je například koule či krychle. Z těchto tvarů si mohly postavit hrad, zahradu nebo dům a následně překreslit do pracovních listů.

Na závěr byli malí technici pochválení za odvedenou práci v dílnách a dostalo se jim zasloužené odměny v podobě Pamětních listů a sladké tečky.

Implementace Krajského akčního plánu Středočeského kraje

Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008655

Klíčová aktivita KA 3: Podpora polytechnického vzdělávání

Novinky

16.09.2021

Vážení zájemci o studium, Vážení rodiče,

Rádi bychom Vás pozvali na den otevřených dveří naší školy, který se bude konat v sobotu 6. listopadu 2021 od 8:00 do 12:00 hod.

DOD je určen pro zájemce o studium na střední škole a jejich rodiče.

celý článek
14.06.2021

Přehled doporučených učebnic ke studiu na střední škole pro školní rok 2021/2022

celý článek
06.04.2021

Hledáme posilu do pedagogického sboru na pozici: Učitel/ka odborných technických předmětů.

celý článek