Informace ze školní jídelny

Informace určené studentům I. až III. ročníků SPŠ a OA Čáslav

Studentům I. až III. ročníků SŠ, kteří se stravují ve školní jídelně, byla pro období vyhlášení ředitelského volna od 11. 4. do 14. 4. 2025 strava odhlášena.

Informace určené studentům SŠ pro období souvislých praxí od 19. 5. do 30. 5. 2025

Žákům tříd S2, S3, OA3A, OA3B a EL3 bude strava pro období konání souvislých praxí odhlášena.

Informace pro studenty IV. ročníků SPŠ a OA Čáslav

Studentům maturitních 4. ročníků je stravné ve školní jídelně ukončeno k 30. 4. 2025.

Vyúčtování za stravné školního roku 2024/2025 proběhne k 30. 6. 2025. Vrácení přeplatků za stravné, a případné zálohy za vrácený čip, bude provedeno nejpozději do 15. července 2025 na účet vedený v rejstříku školní jídelny.

Mimořádné přihlášení stravy v období maturitní zkoušky je možné na den přítomnosti studenta ve škole (tj. v den konání maturitních zkoušek). Požadavek mimořádného přihlášení zašlete na e-mail: duskova@sps-caslav.cz.

ISIC karta je vlastnictvím studenta.
ISIC kartu student nevrací a ani neobdrží žádné vrácení zálohy (na rozdíl od vratek za čipy).