Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Obchodní akademie Čáslav
Nakupování přes internet zaznamenalo v poslední době velký rozmach, mnoho z nás nakupuje přes internet nejen od prodejců z České republiky, ale i ze zahraničí. Ale zná každý spotřebitel svá práva? Víme, jak správně odstoupit od smlouvy? Jak uspět při reklamaci? Nejen na tyto otázky odpovídal žákům 3. ročníku obchodní akademie a ekonomického lycea pan Robert Kočí na workshopu Škola odpovědného spotřebitele, který se uskutečnil v naší škole v pátek 11. 02. 2022.
Workshop byl lektorem veden formou prezentace a krátkých přednáškových bloků, které se týkaly nejen odpovědnosti za vady prodané věci, reklamací vadné věci, ale i podomního prodeje či uzavření smlouvy po telefonu. Mezi jednotlivými bloky žáci živě s lektorem diskutovali, aktivně plnili úkoly, spolupracovali ve skupinách a získali tak mnoho nových poznatků z této oblasti. Velký ohlas měla diskuze nad reklamacemi cestovních zájezdů a Frankfurtskou tabulkou slev, kterou žákům lektor na závěr workshopu předal.
Vedení školy děkuje Ing. Janě Procházkové za vydařenou edukativní akci pro studenty ekonomických oborů SŠ.
Šablony II.
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_065/0016740
Aktivity SŠ:
2.III/15 Zapojení odborníka z praxe do výuky